کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749458027 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317855 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

معرفی دو تبلت خوش‌قیمت از خانواده MeMO Pad ایسوس

MeMO Pad

MeMO Pad HD 7 که به سیستم‌عامل آندروید ۴٫۲ مجهز شده به رغم قابلیت‌ های فراوان و کیفیت بالا از قیمت مناسبی برخوردار است. این تبلت که تنها ۳۰۲ گرم وزن و ۱۰٫۸ میلی‌متر ضخامت دارد، به یک پردازنده چهار هسته‌ای و یک گیگابایت رم مجهز شده و نرم‌افزارهای مختلف آندرویدی را به راحتی اجرا می‌کند.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، این محصول از صفحه‌نمایشی IPS چندلمسی با زاویه دید ۱۷۰ درجه و دقت تصویر ۸۰۰×۱۲۸۰ بهره می‌برد.از دیگر ویژگی‌های این تبلت ۷ اینچی ایسوس می‌توان به بلندگوی داخلی استریو مجهز به فناوری صدای تقویت شده SonicMaster اشاره کرد. دوربین جلویی ۱٫۲ مگاپیکسلی برای ارتباطات تصویری و دوربین پشتی مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری HD نیز این تبلت را از رقبای هم رده خود متمایز می‌کند.

با باتری لیتیوم پلیمری این دستگاه می‌توانید تا ۱۰ ساعت بدون شارژ مجدد فیلم HD تماشا کنید.ایسوس برای این تبلت ۱۶ گیگابایت فضای رایگان ذخیره‌سازی آنلاین در Asus WebStorage در نظر گرفته است. همچنین شما می‌توانید با استفاده اسلات Micro SD فضای ذخیره‌سازی روی تبلت را افزایش دهید.گفتنی است MeMO Pad HD 7 در رنگ‌ های آبی تیره، سفید، صورتی و سبز وارد بازار خواهد شد.

اما تبلت ۱۰ اینچی جدید ایسوس از این سری، MeMO Pad FHD 10 نام دارد که به سیستم‌عامل آندروید ۴٫۲ و پردازنده ۲ هسته‌ای ۱٫۶ گیگاهرتزی Z2560 اتم اینتل مجهز شده است. ویژگی بارز این تبلت صفحه‌نمایش Full HD با دقت تصویر فوق‌العاده ۱۲۰۰×۱۹۲۰ از نوع IPS و زاویه دید گسترده ۱۷۸ درجه است.

این تبلت در دو مدل ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی عرضه شده و هر دو مدل از یک اسلات کارت حافظه Micro SD برای افزایش فضای ذخیره‌سازی و ۵ گیگابایت فضای رایگان ذخیره‌سازی آنلاین در Asus WebStorage به صورت مادام‌العمر بهره‌مند هستند.

این مدل نیز به بلندگوی استریو با فناوری صدای SonicMaster ایسوس مجهز شده که این فناوری به همراه صفحه‌نمایش ۱۰ اینچی Full HD گزینه ایده‌آلی برای تماشای ویدیو و بازی کردن با دقت تصویر ۱۰۸۰p است که این تبلت را در سری تبلت‌ های محبوب علاقه‌مندان بازی قرار خواهد داد.

از سوی دیگر پشتیبانی از فناوری Hyper-Threading اینتل در این تبلت کارایی گرافیکی را افزایش می‌دهد و باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی می‌شود.MeMO Pad FHD 10 که تنها ۵۸۰ گرم وزن و ۹٫۵ میلی‌متر ضخامت به دوربین ۱٫۲ مگاپیکسلی برای ارتباطات تصویری مجهز شده است. همچنین دوربین ۵ مگاپیکسلی در پشت این تبلت قابلیت فوکوس خودکار و فیلمبرداری ۱۰۸۰p را به کاربر می‌دهد. دیگر فناوری به کار رفته در این محصول ASUS Miracast نام دارد که این فناوری اتصال بی‌سیم تبلت به تلویزیون یا ویدیو پروژکتور مجهز به وای‌ فای را برای به اشتراک‌ گذاری عکس، فیلم و ارائه ممکن می‌سازد.

ایسوس MeMO Pad FHD 10 را در سه رنگ آبی تیره، سفید حریری و صورتی روشن با بدنه‌ای بافت‌دار به بازار عرضه می‌کند. گفتنی است به همراه هر دو تبلت جدید MeMO Pad یک TransCover برای محافظت از دستگاه و ایستاده نگه داشتن تبلت در زاویه مناسب برای دیدن فیلم و تایپ کردن ارایه شده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 15377 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1392/03/28 تعداد مشاهده: 1589
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

hani 1392/03/29 01:01
نگفتین قیمتش چقرده؟

من دنبال ی تبلت خوبو ارزونم شما چه پیشنهادی دارین؟